Pinot Noir Hendrik van Pelham 2019

Pinot Noir Henry of Pelham 2019.
Henry of Pelham Family Estate
JAAR-extensie: 2019
Herkomst: Canada
Delicaat en aangenaam fruitig rood

Wat: Elegante Pinot Noir uit Canada
Omdat: Om de goede wijnen van het Niagara-gebied te ontdekken
Ideaal bij: Kalfsgebraad of hartige vishoofdgerechten

Pinot Noir Henry of Pelham 2019
Henry of Pelham Family Estate
JAAR-extensie: 2019
Herkomst: Canada
Delicaat en aangenaam fruitig rood

Wat: Elegante Pinot Noir uit Canada
Omdat: Om de goede wijnen van het Niagara-gebied te ontdekken
Ideaal bij: Kalfsgebraad of hartige vishoofdgerechten

• TypologieRode nog droge DOC
  • Herkomst Canada
  • Druiven 100% Pinot Noir
  • Sensatie Pinot Noir is een soort natuurlijke gps die put uit de unieke kwaliteiten van elk deel van de wijngaard. Deze wijn is delicaat en brengt de aroma's van heldere rode bessen, cola en viooltjes naar voren die typerend zijn voor Niagara Pinot Noir.
  • Wijnbereiding Rijping op Frans eiken gedurende +6 maanden
  • Tips Bewaar op een koele plaats, uit de buurt van licht, fles liggend. Niet in de koelkast bewaren. Minimaal 15 minuten voor serveren openen
  • GlasGrand Balon / Bourgondië
  • pairing Aperitief, vismenu, vleesmenu
  • Grond Meer zilte klei
  • Blootstelling en hoogte North East
  • Geproduceerd en gebotteld door Henry of Pelham Family Estate Winery - ON L2R 6P7, Canada

• Gemaakt in Canada

Pinot Noir Hendrik van Pelham 2019
  • Liefhebbers van Pinot Noir weten dat deze nobele variëteit het unieke vermogen heeft om de kwaliteiten van de wijngaarden waar hij is aangeplant optimaal te benutten. Een moeilijk en grillig ras, het maakt het leven van de teler buitengewoon ingewikkeld. Maar eenmaal correct geoogst en gevinifieerd, kan het grote voldoening geven. Het is een variëteit die vanwege zijn grote elegantie vaak alleen wordt bewerkt om al zijn potentieel het beste tot uitdrukking te laten komen. Zoals in dit geval, waar Hendrik van Pelham een ​​delicaat rood verkrijgt, dat in staat is om de aroma's van kleine rode bessen en viooltjes te benadrukken, typisch voor Niagara Pinot Noir. Verdienste van een mild mild klimaat en een rijping van meer dan zes maanden in Franse eikenhouten vaten.

Landgoed Hendrik van Pelham. Zes generaties van Henry's familie runnen dit mooie bedrijf sinds het einde van de 1984e eeuw. Het keerpunt kwam in XNUMX, toen de ouders van de huidige eigenaren besloten om hun wijngaard volledig te vernieuwen, waarbij de oude variëteiten die door hun voorouders werden verbouwd, werden ontworteld om zich resoluut te concentreren op wijnstokken uit de oude wereld en geschikt voor de productie van kwaliteitswijnen. Canada was toen nog lang geen land dat bekend stond om de productie van wijnen. Maar de gok van Hendrik van Pelham heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. De bodem en het klimaat van hun wijngaarden bleken perfect geschikt voor het doel en de productie viel snel op.

Als u Pinot Noir Henry of Pelham 2019 van Henry of Pelham Family Estate wilt kopen, vindt u op Svinando de beste prijs-kwaliteitverhouding voor uw online aankopen van Rosso Fermo Secco DOC-wijn met veilige betalingen. Svinando heeft meer dan 50.000 tevreden klanten. Naast Pinot Noir Henry of Pelham 2019 van Henry of Pelham Family Estate bent u wellicht ook geïnteresseerd in onze andere wijnen klaar voor levering