Ferrari TrentoDoc Blanc de Blancs "Maximum" Brut Boxed

Ferrari TrentoDoc Blanc de Blancs "Maximum" Brut Astucciato.

LM

VE

organisch
Geven
Bekroonde wijn
Ferrari
JAAR-extensie: NV
Herkomst: Trentino, Trento (TN)
De mousserende wijn uit Trentino die in de smaak valt door zijn finesse

Wat: Elegant als een Chardonnay, fris als Trentino
Omdat: Voor degenen die niet tevreden zijn met de gebruikelijke bubbels
Ideaal bij: Mozzarella van bufala

PRIJSWINNAAR PRIJSWINNAAR
Ferrari TrentoDoc Blanc de Blancs "Maximum" Brut Astucciato
Ferrari
JAAR-extensie: NV
Herkomst: Trentino, Trento (TN)

Luca Maroni

Bibenda

Veronelli

De mousserende wijn uit Trentino die in de smaak valt door zijn finesse

Wat: Elegant als een Chardonnay, fris als Trentino
Omdat: Voor degenen die niet tevreden zijn met de gebruikelijke bubbels
Ideaal bij: Mozzarella van bufala

• TypologieBruisende Klassieke Methode Brut DOC
  • Herkomst Trentino
  • Druiven 100% Chardonnay
  • Sensatie Visueel onderzoek: helder strogeel - Geur: van grote intensiteit met tonen van rijp fruit, waarin hints van broodkorst en hazelnoot worden herkend - Smaak: fris en van grote finesse, het maakt de slok uitnodigend en bevredigend. de afdronk biedt nuances van citrus en minerale sensaties.
  • Wijnbereiding Klassieke methode
  • Alcoholgehalte 12,5% vol.
  • Tips Bewaar op een koele plaats, uit de buurt van licht, fles liggend. Minimaal 24 uur van te voren in de koelkast zetten. Open en serveer op dit moment
  • Servicetemperatuur 6/8 ° C
  • GlasFluit
  • Wanneer te drinken Binnen 5 - 8 jaar
  • pairing Parmaham en fior di latte mozzarella, Rijst afgeroomd met Parmigiano Reggiano
De wijngaard
  • Grond Alleen verkregen uit Chardonnay-druiven van wijngaarden op de hellingen van de Trentino-bergen, het is een Trentodoc Classic-methode, het historische label van de Ferrari-kelders en een icoon van de perfecte unie tussen het Trentino-gebied en Chardonnay-druiven.
  • Blootstelling en hoogte Zuid - Oost, Zuid - West, 300m-600m boven de zeespiegel
  • Kweekmethode Pergola en guyot
  • Plantdichtheid 4.500 / 5.500 wijnstokken per hectare
  • Geproduceerd in Italië

• Gebotteld door Ferrari F.lli Lunelli SpA - via Ponte di Ravina, 15 - 38123 Trento - Italië

De prijzen
  • Veronelli 88
  • Luca Maroni 87

Bekroond met 87 punten

• drankje Aanwezig in de gids!

4 trossen

Ferrari TrentoDoc Blanc de Blancs "Maximum" Brut Boxed
  • Het is de zoon van de beste Chardonnay in zijn streek, de beroemdste mousserende wijn van Ferrari. We hebben het over de Trento DOC Maximum, een hoogwaardige, zachte en delicate mousserende wijn. Minstens 36 maanden gerijpt in de fles, het is een absoluut aangename wijn, ideaal voor elke gelegenheid, van een aperitief tot een gezellig diner met vrienden. In het glas onthult hij een prachtige intense strogele kleur, briljant gemaakt door een dichte perlage die nooit lijkt te eindigen. De neus is fris, met een intense toon van rijp fruit en broodkorst. Zelfs in de mond stelt het niet teleur. Zacht, elegant en goed uitgebalanceerd tussen al zijn componenten, het is een wijn die een mooie persoonlijkheid onthult. Langs de finish verlengt het het genot van enkele seconden gedronken te hebben.

U zegt Ferrari en u denkt aan Trentino, aan kwaliteitsbubbels en vooral aan een van de meest representatieve familiebedrijven van ons land. De geschiedenis van deze realiteit is bovendien nauw verbonden met die van zijn land. Uitgaande van de visie van de oprichter, de legendarische Giulio Ferrari, die zijn hele leven wijdde aan het verwezenlijken van zijn droom, namelijk het creëren van een mousserende wijn met druiven uit Trentino die kon wedijveren met de beste Franse champagnes. Doelstelling die, vandaag kunnen we zeggen, perfect is bereikt. Zijn zware nalatenschap werd overgenomen door Bruno Lunelli, destijds eigenaar van een beroemde wijnwinkel in Trento. En het is dankzij zijn ondernemerstalent dat het bedrijf snel is uitgegroeid tot een referentiepunt voor alle bubbelliefhebbers in ons land.

Als u Ferrari TrentoDoc Blanc de Blancs "Maximum" Brut Astucciato van Ferrari wilt kopen, vindt u op Svinando de beste prijs-kwaliteitverhouding voor uw online aankopen van Classic Method Brut DOC mousserende wijn met veilige betalingen. Svinando heeft meer dan 50.000 tevreden klanten. Naast Ferrari TrentoDoc Blanc de Blancs "Maximum" Brut Astucciato van Ferrari bent u wellicht ook geïnteresseerd in onze andere producten wijnen klaar voor levering