Veelgestelde vragen over SINANDO
Boven Svinando
Wat vinden jullie van jullie beiden voordelige aanbiedingen hebben?
We zouden graag wat exclusieve relaties willen aangaan waarbij we selecteren: uiteindelijk kunnen we tegenstrijdige overeenkomsten sluiten, wat resulteert in prijzen die lager zijn dan het gemiddelde van online wijnwinkels.
Verkopen jullie alleen Italiaanse wijnen of ook buitenlandse wijnen?
Onze catalogus richt zich op wijnhuizen die we direct kennen, die grotendeels Italianans zijn, maar we breiden ons assortiment uit met een brede selectie merken van over de hele wereld, waarmee we in de loop van de tijd directe of bemiddelde relaties hebben met officiële distributeurs .
Ik ben een producent of distributeur van mijn wijnen op Svinando: wat moet ik doen?
Neem gerust contact op met ons op: onze operators zullen je doorverwijzen naar ons categoriemanagementteam, die na een eerste bespreking met jou de tijd en methoden kunnen afspreken.
Mijn account
Hoe kan ik een account aanmaken?
Makkelijk: ga gewoon naar de registratiepagina in vul het formulier in met je gegevens. Ik weet nu even dat het belangrijk is, ik laat je per e-mail op je telefoon weten wat er in je log staat.
Wat wil je van je account?
Allen die een account hebben kunnen op de site kopen en profiteren van alle kansen die dit met zich meebrengt: speciale prijs in promoties.
Ik heb al een account: hoe kan ik inloggen?
Ga gewoon naar de inlogpagina en voer je inloggegevens in. Als je wachtwoord bent vergeten, kun je het opnieuw instellen en wijzigen.
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Ja: je gegevens worden opgeslagen op onze systemen, die voldoen aan alle veroiste beveiligingsprotocollen en worden beschermd door voortdurend bijgewerkte technologieën.
Nieuwsbrief
Zijn er aanbiedingen voor nieuwsbriefabonnees?
Ja: degenen die de nieuwsbrief ontvangen en al klant zijn, hebben toegang tot speciale aanbiedingen, ontdekken nieuwigheden als eerste en kunnen benut van alle mogelijke kansen die bieden.
Hoe kunt u mij vragen stellen over de nieuwe briefing?
Zodra er een website is die de komende dagen beschikbaar zal zijn, wordt u per e-mailadres gevraagd contact met ons op te nemen op uw e-mailadres.
Kun je me vertellen dat je een nieuwe briefing wilt?
Onder elke nieuwsbrief staat een afmeldlink: klik gewoon om door te gaan.
Waar kan ik alle unieke promoties zien?
Op onze website vind je de actieve aanbiedingen en thematische promoties prominent weergegeven, die voortdurend worden bijgewerkt. Voor specifieke details kunt u contact met ons opnemen.
Bestellingen
Nu mijn account voor u open is, heeft u toegang tot de site? Ja, maar nu moet je beginnen met de eerste productie van de winkelwagen waarin je je op het moment van starten registreert: deze duurt één minuut.
Krijg ik updates over de bestelling die ik heb geplaatst?
Natuurlijk: we houden je via e-mail op de hoogte van de status van je bestelling, van aankoopbevestiging tot de stille levering.
Ik heb de bevestigingsmail van de bestelling niet vangen: wat kan ik doen?
Zoek dit uit in de spammap van de e-mail: deze kan worden gelabeld. Als je meer zekerheid wilt over de bevestiging van je bestelling, kijk dan ook in je privégedeelte in de bestellijst.
Hoe kan mijn status beter worden gecontroleerd?
Log gewoon in op je privégedeelte, beschikbaar na inloggen: daar kun je de lijst en status van al je bestellingen zien.
Betalingen
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
Ik ben blij met een creditcard, met een elektronische prepaid-methode, om het terug te betalen, om het op een specifieke rekening te betalen, ook met een bankoverschrijving per post.
Ik heb een kortingscode: hoe kan ik deze gebruiken?
Makkelijk: bij het frekenen vind je een venster met de tekst "Heb je een kortingscode?": daar kun je de code invoeren en bevestigen. Hetzelfde geldt voor de versie met teenpassing van het product dat is vervaardigd, evenals het controlesysteem voor de totale teenpassing.
Zijn mijn gegevens veilig als ik betaal?
Natuurlijk: al onze betalingen worden veilig verwerkt via een partnerplatform dat de gevestigde beschermings- en privacyvoorwaarden guandeert.
Verzendingen
Waar wordt mijn bestelling vandaan verzonden?
Alle best verkopende woorden zijn te vinden op het logistieke centrum in Italië, dat voor meer dan 2 miljoen pakketten beschikbaar zal zijn voor de deur van Europa.
Hoeveel dagen duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Bestellingen maar liefst 4 tot 12 dagen vanaf nu staan wij u graag te woord, zodat wij u kunnen helpen met de meest effectieve partners in Elk Land.
Hoeveel kost de verzending?
Het grote aantal zendingen dat we elk jaar afhandelen stelt ons in staat om enkele van de beste tarieven in Europa te hebben en gratis levering aan te bieden met zeer lage bestedingsdrempels.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
In je privégedeelte, door in te loggen op de site, of via de trackinglink die je per e-mail ontvangt, kun je je bestelling gedurende de hele reis volgen en eventueel knopig contact opnemen met de koerier.
De trackinglink die ik heb ontvangen is niet actief: waarom?
De link die op dit moment aan de rechterkant van de deur staat heet de naam van de verzending, maar er kan worden opgemerkt dat de informatie die u wilt weten over de status bijgewerkt en zichtbaar is.
Waarom is mijn bestelling vertraagd?
Het kan gebeuren dat een bestelling langer dan gemiddeld duurt om op de bestemming aan te komen. Er kunnen veel redenen zijn, maar meestal betreft het logistieke en transportvertragingen die verband houden met het grote aantal leveringen door de koerier.
Wat denk je van dit moment?
De koerier zal de voltande voorbereiden een nieuwe poging doen, daarna wordt je pakket enkele dagen in opslag gehouden en kun je met de koerier afspreken om het op een later moment op te halen of te laten bezorgen.
Retourneren en terugbetalingen
Wat kan ik doen, maar ik krijg hier geen genoeg van?
Dit probleem: u moet contact met ons opnemen met de Klantenservice met de instructies om te zien wat u kunt vinden. Wij weten wat we willen.
Ik heb de terugbetaling nog niet ontvangen: waarom?
De terugbetalingstijden zijn afhankelijk van de gekozen betaalmethode en de interbancaire regels: vaak kunnen we niets doen om deze tijden te versnellen, maar we blijven tot je beschikking voor vragen.
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Neem contact op met ons op: onze Klantenservice helpt je graag met het oplossen van je twijfels.